laseroterapia - leczenie ginekologiczne

Laseroterapia nowoczesne leczenie ginekologiczne

Laseroterapia miejsc intymnych pozwala na bezbolesne i nieinwazyjne leczenie kobiecych dolegliwości takich jak m.in.: nietrzymanie moczu, suchość w pochwie czy utratę jej elastyczności. Zabiegi wykonane laserem w porównaniu z tradycyjną chirurgią zmniejszają ryzyko pooperacyjnych  powikłań i gwarantują szybki powrót do normalnego funkcjonowania.

Na czym polega leczenie laserem?

Laseroterapia miejsc intymnych to nie kaprys, większość zabiegów wykonuje się, by przywrócić zdrowie. Do gabinetów ginekologicznych zgłaszają się kobiety, które nie mogą z powodu bólu jeździć na rowerze lub stale borykają się z nawracającymi infekcjami, otarciami i podrażnieniem pochwy. Kobiety po porodzie mają problem z luźniejszą pochwą, co w efekcie obniża satysfakcję z życia seksualnego. Pomocna w leczeniu tych problemów jest laseroterapia miejsc intymnych. Laser oddziałuje bezpośrednio na śluzówkę i skórę stref intymnych, powodując, że uporczywe dolegliwości znikają.

Zabiegi dla kobiet w okresie menopauzy

Okres menopauzy, czyli klimakterium zazwyczaj następuje pomiędzy 45. a 55. rokiem życia. W tym czasie zmniejsza się produkcja estrogenu i ponad 50% kobiet skarży się na brak prawidłowego nawilżenia pochwy i ból podczas stosunku. Efektem laseroterapii miejsc intymnych jest wzrost produkcji włókien kolagenowych, elastycznych, odbudowa śluzówki, a co za tym zadowolenie ze współżycia.

Zalety laseroterapii

Laseroterapia miejsc intymnych nie wymaga anestezjologicznego znieczulenia i jest całkowicie bezbolesna, a jej efekty utrzymują się przez wiele lat. Okolica intymna na co dzień widoczna nie jest, ale kiedy pojawiają się kłopoty z nią związane kobiety czują, że obniża się ich samoocena. Problemy intymne powodują często, że Panie unikają sytuacji intymnych. Laseroterapia miejsc intymnych poprawia sferę związaną z życiem intymnym, a zabieg ten staje się coraz bardziej popularny, bo jego zaletą jest poza likwidacją dolegliwości świadomość, że nie trzeba się do niego w żaden sposób przygotowywać.