Nici ginekologiczne

Nici ginekologiczne stworzone są z wchłanianych i w pełni tolerowanych przez organizm elementów. Wykorzystywane są podczas zabiegów skutecznego odmładzania i liftingu okolic intymnych. Są w pełni bezpieczne dla pacjentek - nie wywołują uczuleń i nie są traktowane jako ciała obce. Zakończone są haczykami ułożonymi „na krzyż”.

Wykorzystywane są podczas korekty zbyt szerokiego ujścia pochwy. Redukują defekty powstałe na skutek naturalnych porodów, okresu menopauzy, zmian genetycznych, spadku jędrności i elastyczności krocza. Nici ginekologiczne przeznaczone są przede wszystkim dla kobiet, które borykają się z problemami kosmetyczno-funkcjonalnymi oraz częstymi infekcjami. Dzięki zastosowaniu nici ginekologicznych ujście pochwy zostaje skutecznie zwężone, a komórki pochwy zostają pobudzone do samoodnowy.

Szybki proces regeneracji sprawia, że kobiety niemal natychmiast po zabiegu mogą wrócić do normalnego funkcjonowania i cieszyć się z poprawy funkcjonalności i estetyki pochwy.

Nici ginekologiczne

• Czas trwania zabiegu: 40 minut
  • Znieczulenie: miejscowe
  • Powrót do pełnej aktywności seksualnej: nie wcześniej niż po 1-2 tygodniach od zabiegu