Wypełnienie warg sromowych

Głównym celem wypełniania warg sromowych jest modelowanie okolic intymnych oraz usunięcie zmian starzenia się tkanek sromu. Skutkiem utraty jędrności oraz wypełnienia warg sromowych większych jest przede wszystkim starzenie się tkanek oraz redukcja masy ciała. Modelowanie warg sromowych większych służy estetyce i ochronie narządów głębiej położonych. Pozwala w dużym stopniu ograniczyć zakażenia, podrażnienia i otarcia.

Kwas hialuronowy wykorzystywany podczas zabiegu nawadnia skórę i śluzówkę oraz stymuluje fibroblasty do produkcji nowego kolagenu. Przyczynia się do „odmłodzenia” obszarów poddanych terapii. Zabieg ten zapewnia zwiększenie objętości, wzmocnienie napięcia skóry oraz złagodzenie objawów i zniesienie zmian anatomicznych w obrębie pochwy i sromu. Dodatkowo wzmacnia strukturę skóry oraz poprawia jej jędrność i elastyczność.

Zabiegowi poddają się kobiety, które chciałyby zmienić wygląd lub rozmiar swoich warg sromowych – najczęściej zbyt małych, by zapewnić dostateczną ochronę kanałów rodnych przed infekcjami. Wypełnienie warg sromowych jest korzystne również w przypadku wad rozwojowych związanych z wiekiem lub przebytymi chorobami.

Zabieg wypełnienia warg sromowych nie jest długim zabiegiem, trwa zaledwie 30 minut i wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym. Po zabiegu przez ok 1-2 tygodni należy wstrzymać się od nacisku na okolice poddane zabiegowi - jazda konna, jazda na rowerze.

Przeciwwskazaniem do zabiegu może być stan zapalny lub infekcje dróg intymnych, ciąża, zmiany skórne sromu oraz objawy przeziębienia.

Wypełnienie warg sromowych

• Czas trwania zabiegu: 30 minut
  • Znieczulenie: brak
  • Powrót do pełnej aktywności: od razu po zabiegu